Thursday, September 6, 2012

BULAN BAHASA

Di sa pu tempat dulu, sa pu sekolah punya acara tiap taun, de pu nama Bulan Bahasa. Di acara itu pace-mace di sa pu sekolah ikut lomba-lomba macam bikin puisi, bikin cerpen, bikin goyang panggung, dan seterusnya. 

Satu kali begini, waktu itu sa su kelas 9 toh, baru guru-guru suruh sa ikut. Sa macam malas ale, tapi guru-guru dong macam paksa sa begitu.

"Kamu ikutan aja! Lumayanlah dapet pengalaman."

"Ah males ah bu, paling hadiahnya buku tulis lagi kan." (buku tulis itu tipikal hadiah kalo ko menang lomba di sa pu sekolah)

"Jangan mikirin hadiahnya dong! Buat seru-seruan aja."

Sa mengalah jadi sa ikut, hajar sudah. Akhirnya sa ikut lomba menulis surat dalam Bahasa Inggris dengan lomba puisi. 

Bulan Bahasa dibuka dengan Marching Band seperti biasa. Sa dulu anggota toh, sa pegang alat paling canggih ini de pu nama multitom. Baru setelah main satu lagu, seperti biasa kita main percussion (performancenya percussions, terdiri dari multitom, senar, symbal dengan bass drum). Karena sa masuk di percussion sa ikut main baru sa solo. 

Baru pas sa su solo dong lanjut toh, tapi entah mengapa pas su mo selesai sa dengar macam ada yang salah ini. Bah kenapa senar main lama sampe, sa pikir begitu, sementara yang bukan percussions seperti bendera, marching bell deng mayoret nari-nari toh macam biasa. Dong juga bingung baru tiba-tiba semua berhenti ini, baru karena kita semua diam semua penonton juga diam baru liat kita. 

Kita semua su malu toh jadi kita diam saja di lapangan Sport Hall, baru satu kali ada satu anak ni dia teriak keras-keras "YAY!" Jadi yang lain ikut. Mayoret tiga ketawa-ketawa baru seperti biasa dong maju buat pose baru hormat, tapi muka semua su merah ini. Aih, malu se. 

Baru karena sa deng mace-pace di sa pu angkatan su kelas 9, kita butuh dana buat senior party toh, baru kita cari dana dengan cara jualan-jualan di sekolah tiap istirahat, tapi mumpung ada Bulan Bahasa kita jualan besar-besaran di sana. Waktu itu dong bikin acara di Sport Hall jadi, kita punya banyak kesempatan buat dapat dana. 

Awalnya kita su bikin rencana mau jualan crepes, pop corn, batagor, soda, chiki, tapi tong kabualan sampe tara ada yang bisa masak crepes malah jadi macam kue serabi begitu. Sa lagi yang bikin. Tapi ade-ade deng guru-guru dong semua suka jadi habis ini. Mungkin karena di sa pu sekolah kantin kekurangan dana kah, jadi dong pu jualan sedikit sekali baru orang-orang di sekolah su bosan. Kasian, ale.

Baru pas sa masak ini, ada ade-ade kecil lewat toh, sa langsung bicara deng mereka:

"E ade, ko mau kue kah? Enak ini."

Mereka liat sa lama baru lari macam baru liat setan begitu. Bah, sa pu salah dimana lagi. Akhirnya guru musik sa yang bantu. (Beliau wali kelas 9 yang satunya, su kerja di sa pu sekolah lama sekali)

Acara su mau selesai toh, jadi panitia langsung beri tahu pengumuman pemenang-pemenang lomba. Pas su pengumuman lomba menulis surat, sa pu nama dipanggil, ternyata juara satu. Sa su bayangkan toh 'ah paling kadonya buku tulis baru dong bungkus dengan kertas coklat.' Tapi yang sa dapat selain sertifikat bentuknya macam kotak, jadi jelas bukan buku tulis. Tapi dong tetap bungkus sa pu hadiah dengan kertas coklat. 

Awalnya sa su senang toh, sa su harap dapat hadiah yang bisa bikin sa teriak 'ungkanga!', jadi sa buka langsung disaksikan sa pu teman-teman...

...baru...

...ternyata...

...hadiahnya...

...tempat minum. warna biru. dengan tali. dengan gambar singa deng sapi. 

DENGAN DOT.

Pokoknya begitulah, pace deng mace. Sa pu nasib kasian sekali selama Bulan Bahasa. Tapi sa rindu sekali dengan sekolah pu acara ini. Sa rindu semuanya, apalagi teman-teman TA.

Kangen banget!!!

No comments:

Post a Comment